Klacht Mode-Statements: Geen geld terug na het bestellen van een niet leverbaar product

Klachtnummer
# 337260
Gebruiker
larissa1996
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Begin mei dit jaar heb ik een playsuit besteld bij Mode-Statements. Het was een pre-order dus logisch dat het wat langer duurt. Na maanden wachten (en de zomer alweer voorbij was) bleek dat het product niet meer leverbaar was. Ik heb €34,98 betaald, en kreeg als oplossing €45 shopping tegoed bij Mode Statements, wat ik in eerste instantie een passende oplossing vond. Nu staat er echter niets meer op de website en kan ik dus ook mijn tegoed niet meer gebruiken. Ook krijg ik geen reactie meer op mijn e-mails. Ik zou graag het aankoopbedrag terug gestort willen hebben op mijn rekening.

De oplossing

Ik zou graag het aankoopbedrag terug willen krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    larissa1996
    Datum
    Ik zou graag spoedig reactie willen ontvangen
  2. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Beste Larissa,

    Wat vervelend om dit te horen! Wij hebben inderdaad op dit moment niets op de webshop staan. Helaas is het e.a. niet goed verlopen. Dit heeft ons doen besluiten de verkoop tijdelijk stil te leggen en de intern kwesties eerst op te lossen.

    We hebben de kwestie even ingekeken en zien dat er inmiddels contact met je is gelegd om tot een oplossing te komen.

    Onze excuses dat het zo vervelend is verlopen!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen