Klacht Mode-Statements: Geen geld terug na het bestellen van een niet leverbaar product

larissa1996

Begin mei dit jaar heb ik een playsuit besteld bij Mode-Statements. Het was een pre-order dus logisch dat het wat langer duurt. Na maanden wachten (en de zomer alweer voorbij was) bleek dat het product niet meer leverbaar was. Ik heb €34,98 betaald, en kreeg als oplossing €45 shopping tegoed bij Mode Statements, wat ik in eerste instantie een passende oplossing vond. Nu staat er echter niets meer op de website en kan ik dus ook mijn tegoed niet meer gebruiken. Ook krijg ik geen reactie meer op mijn e-mails. Ik zou graag het aankoopbedrag terug gestort willen hebben op mijn rekening.

Ik zou graag het aankoopbedrag terug willen krijgen.

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

larissa1996
    Ik zou graag spoedig reactie willen ontvangen
    Mode-Statements
    Beste Larissa,

Wat vervelend om dit te horen! Wij hebben inderdaad op dit moment niets op de webshop staan. Helaas is het e.a. niet goed verlopen. Dit heeft ons doen besluiten de verkoop tijdelijk stil te leggen en de intern kwesties eerst op te lossen.

We hebben de kwestie even ingekeken en zien dat er inmiddels contact met je is gelegd om tot een oplossing te komen.

Onze excuses dat het zo vervelend is verlopen!

Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?