Klacht Mode-Statements: Geen kleding ontvangen en geen geld retour

Klachtnummer
# 327475
Gebruiker
Illske
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kleding besteld in juli en nu in oktober nog steeds niks ontvangen. Ook op vraag annulering en retournering aankoopbedrag wordt niet gereageerd.

De oplossing

Ik wil mijn aankoopbedrag terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Beste Ilse,

    Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements!

    Allereerst excuses dat je nog geen antwoord hebt gehad van ons. Helaas hebben wij op dit moment een achterstand waar wij langer mee bezig zijn dan gepland.

    Zojuist is jouw order ingekeken en tot onze verbazing zien wij dat deze is afgestuurd, je had de order dus al in je bezit moeten hebben.

    Wellicht is hier iets mis gegaan, dit in combinatie met onze vertraagde beantwoording maakt het natuurlijk een vervelende kwestie voor je.

    Graag komen we even in contact met je om het e.a. met je door te spreken.

    Wil je ons jouw adresgegevens voor controle toesturen naar onze whatsapplijn?
    +31623685773

    We kijken uit naar je reactie!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    Follow @ FB
    Follow @ IG

    BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen