Klacht Mode-Statements: Geen levering en geen geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326319
Gebruiker
Kimberley
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Jas besteld, nooit geleverd en wanneer ik mijn geld terug vraag is er geen gehoor. Schandalig!

De oplossing

Mijn geld zsm terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Kim,

    Wat vervelend dat je niet in contact kan komen met ons. Begrijpelijk dat je hierdoor niet tevreden bent over onze service.

    Helaas hebben wij door de achterstand nog niet alle berichten beantwoord.

    Zojuist hebben wij jouw casus even bekeken en zien dat jouw levering m.b.t. de pre-order een vertraging heeft opgelopen. Dit is afgelopen woensdag geïnformeerd per e-mail.

    We hebben aangeboden in de e-mail dat je altijd de bestelling kunt annuleren en jouw betaling retour mag vragen, dit heb je ook gedaan. Hierop hebben wij gereageerd met een bevestiging en jouw order geannuleerd.

    Er van uitgaan dat jouw klacht naar tevredenheid is opgelost zullen wij deze casus nu sluiten.

    Onze excuses voor de vervelende ervaring! Hopelijk zien we je toch nog een keer terug in de shop!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    Follow @ FB
    Follow @ IG

    BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kimberley
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld nog niet ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen