Klacht Mode-Statements: Geen levering en geen geld terug

Kimberley

Jas besteld, nooit geleverd en wanneer ik mijn geld terug vraag is er geen gehoor. Schandalig!

Mijn geld zsm terug

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mode-Statements
    Beste Kim,

Wat vervelend dat je niet in contact kan komen met ons. Begrijpelijk dat je hierdoor niet tevreden bent over onze service.

Helaas hebben wij door de achterstand nog niet alle berichten beantwoord.

Zojuist hebben wij jouw casus even bekeken en zien dat jouw levering m.b.t. de pre-order een vertraging heeft opgelopen. Dit is afgelopen woensdag geïnformeerd per e-mail.

We hebben aangeboden in de e-mail dat je altijd de bestelling kunt annuleren en jouw betaling retour mag vragen, dit heb je ook gedaan. Hierop hebben wij gereageerd met een bevestiging en jouw order geannuleerd.

Er van uitgaan dat jouw klacht naar tevredenheid is opgelost zullen wij deze casus nu sluiten.

Onze excuses voor de vervelende ervaring! Hopelijk zien we je toch nog een keer terug in de shop!

Met vriendelijke groeten,

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

Kimberley
Geld nog niet ontvangen

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?