Opgelost door Mode-Statements: Geen levering geen geld terug !!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 299262
Gebruiker
Melltjuh
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Maart 2017 een bikini en iets later een jumpsuits besteld voor mijn vakantie in juni. Helaas zijn deze beiden nooit aangekomen. Later kreeg ik via de mail 2x een tegoedbon, maar zoals iedereen denk ik ook ik wil mijn geld terug!! Ondertussen via velen mailen verstuurd te hebben geen reactie erop gehad te hebben, via fb messenger en toen moest ij een mail sturen die zoals ik hierboven beschreef toch niet werd beantwoord. Uiteindelijk heb ik een mail terug gekregen met dat ik meer informatie zou krijgen en dat laatste 2 weken van maart 2018 mijn geld terug gestort zou worden. Nu 2-04-2018 nog steeds niets en ben ik er klaar mee!

De oplossing

Geld terug!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Goedemiddag mevrouw/meneer Tol,

    Wat vervelend om dit te horen. Dit lijkt ons niet helemaal de bedoeling. We hebben enige tijd problemen gehad en onze klanten hier inmiddels van op de hoogte gesteld. Zo te horen is deze communicatie niet bij u terecht gekomen.

    Graag bieden we alsnog een oplossing voor bovenstaand probleem. We nemen vandaag contact met u op om dit in goede banen te lijden.

    Onze excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements.com
  2. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Goedendag Melanie,


    Allereerst onze excuses dat het zover moet komen dat je je ongenoegen over ons hebt moeten uiten via het klachtenkompas. Het lijkt ons niet helemaal de bedoeling dat jouw klacht op deze manier word afgehandeld.



    We hebben jouw betalingen even uitgezocht, en zien in ons systeem een verschuiving naar de laatste 2 weken van April. Zo te zien betreft het hier een fout en had je de betaling al binnen moeten hebben.



    Graag lossen we dit vandaag alsnog even voor je op. Voor de zekerheid checken we wel even je gegevens na en tevens de bedragen.



    Het gaat hier om een bedrag van 2 maal 34,98. Hieronder vind je de rekeninggegevens:



    Rekening *************
    Naam *************




    Kan je ons akkoord geven op bovenstaande?



    We horen graag van je!


    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    Follow @ FB
    Follow @ IG

    BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104
  3. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Goedendag Melanie,



    Hierbij bevestigen we je dat jouw 2 betalingen zojuist zijn verwerkt via stichting sisow en binnen 2-3 werkdagen weer op je rekeningnummer bijschreven moeten zijn.



    We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    Follow @ FB
    Follow @ IG

    BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104
  4. Auteur
    Melltjuh
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Melltjuh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindelijk na ruim een jaar mijn geld terug gehad. Als ik niet via klachtenkompas had gereageerd, zou ik waarschijnlijk nog heel veel langer moeten wachten op mijn geld. Maar bedankt dat het nu na toch nog erachteraan te moeten zitten het er opstaat
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?