Klacht Mode-Statements: Geen levering van product wel betaald

sad Niet opgelost
Sabine

Beste,

Ik heb een klacht en het is belachelijk dat er niet op gereageerd wordt.

Het betreft mijn bestelling van 29 augustus 2018 met bestelnummer: 201816563.
Deze zou 6 oktober geleverd worden, toen eind oktober en nu is er nog niks geleverd! Ik heb al twee maal met jullie contact proberen te zoeken via e-mail en jullie website maar ik krijg simpelweg geen reactie van jullie.
Graag wil ik per direct mijn bestelling annuleren en mijn geld plus betaalde verzendkosten terug aangezien u zich niet aan uw afspraken houdt!

U heeft mijn rekening gegevens en ik verzoek u het bedrag binnen een week terug te storten anders zal ik andere mediakanalen opzoeken om de werkwijze van uw bedrijf onder de aandacht te brengen.

Sabine van Leur

De order annuleren en mijn geld terug (inclusief verzendkosten)
Helaas is de klacht nog niet opgelost. De order is geannuleerd maar de betaling is nog niet terug gestort. Ik heb excuses ontvangen en zou mijn betaling automatisch binnen 14 dagen teruggestort krijgen op mijn rekening. Echter is dit termijn nu voorbij en heb ik nog geen terugbetaling ontvangen. Daarom vraag ik middels deze weg nogmaals aan Mode-Statements op dit probleem op te lossen! Beste, Dank voor de excuses en de annulering van het artikel. Ik zou automatisch binnen 14 dagen mijn betaling terug gestort krijgen. Helaas heb ik moeten vaststellen dat mijn betaling nog steeds niet is terug gestort, waarbij het termijn van 2 weken al voorbij is. Graag ontvang ik het bedrag deze week terug op mijn rekening. Anders ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen omdat jullie je niet aan de afspraak houden. Met vriendelijke groet, Sabine van Leur

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sabine
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Mode-Statements
    Beste Sabine,

Allereerst onze excuses voor de late reactie op jouw klacht. Wat vervelend dat je via deze weg uit moet reiken omdat er geen reactie is gekomen, we begrijpen de kwestie.

Helaas hebben wij een groot deel van onze pre-orders niet uitgeleverd gekregen en dit veroorzaakt voor veel problemen. Op dit moment hebben wij de verkoop dan ook van de webshop gehaald zodat we eerst de intern zaken op orde kunnen stellen.

Het spijt ons oprecht dat je hier hinder van hebt ervaren.

Wij nemen vandaag nog contact met je op om dit in goede banen te leiden.

Onze excuses voor het ongemak en de vervelende ervaring!

Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

Follow @ FB
    Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?