Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Mode-Statements: Geen levering van product wel betaald
Details
Klacht
Beste,
Ik heb een klacht en het is belachelijk dat er niet op gereageerd wordt.
Het betreft mijn bestelling van 29 augustus 2018 met bestelnummer: 201816563.
Deze zou 6 oktober geleverd worden, toen eind oktober en nu is er nog niks geleverd! Ik heb al twee maal met jullie contact proberen te zoeken via e-mail en jullie website maar ik krijg simpelweg geen reactie van jullie.
Graag wil ik per direct mijn bestelling annuleren en mijn geld plus betaalde verzendkosten terug aangezien u zich niet aan uw afspraken houdt!
U heeft mijn rekening gegevens en ik verzoek u het bedrag binnen een week terug te storten anders zal ik andere mediakanalen opzoeken om de werkwijze van uw bedrijf onder de aandacht te brengen.
Sabine van Leur
Gewenste oplossing
De order annuleren en mijn geld terug (inclusief verzendkosten)- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.