Klacht Mode-Statements: Geen levering van producten, en geen geld terug!

Jmhoogeveen

Ik heb 20 mei een bestelling gedaan van meerdere artikelen voor 100 euro.
Een dag later kreeg ik een mailtje dat de laatste 2 weken van juni mijn bestelling geleverd zal worden., omdat het een pre-order is.
30-7 kreeg ik het bericht dat de bestelling verzonden was en dat het binnen 5 werk dagen geleverd zal worden, er is niks binnen gekomen.
6-8 kreeg ik weer een mail dat het verzenden niet goed was verlopen. En dat ze het 25 augustus leveren.
25-8 kreeg ik de mail dat de producten niet meer leverbaar waren, en kreeg ik een tegoedbon zodat ik wat anders kon bestellen op de website, na het kijken op de website. Stonden de zelfde producten er nog op en daarom heb ik mijn tegoedbon geannuleerd. Ik kreeg een extra bon van 25 euro boven op het bedrag wat ik zelf had besteed. Via hun mobiele nummer die nu niet meer in gebruik is heb ik mijn bestelling geanuleerd, en daar kreeg ik een bevestigings mail van.
29-8 In de mail stond dat het binnen 30 werk dagen op mijn rekening zou staan.
24-9 kreeg ik weer een mail met excuses ect en dat het geld in de laatste week van november op mijn rekening zal staan.
Toen heb ik 22-11 een bericht gestuurd of ze weten welke data ze het zouden terug storen, hierop heb ik geen reactie gehad.

Geld z.s.m terug!

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mode-Statements
    Beste Jody,

Wat vervelend dat dit zo is verlopen voor je. Helaas hebben wij een groot deel van onze pre-orders niet uitgeleverd gekregen. Dit heeft voor veel problemen veroorzaakt. Onze communicatie is slecht verlopen, en er zijn afspraken gemaakt die niet nagekomen kunnen worden.

Het spijt ons oprecht dat je hier zoveel hinder van hebt ervaren. Wij hebben daarom ook besloten de verkoop stil te leggen, en eerst onze intern kwesties op te lossen.

Inmiddels moet je op de hoogte zijn gesteld met een e-mail en is hierin afgesproken dat wij a.s. woensdag op 5 december een voorstel doen om tot oplossing te komen.

Nogmaals onze excuses, wij streven ook voor jou naar een spoedig herstel en afhandeling!

Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?