Klacht Mode-Statements: Geen product, geen geld, geen reactie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 273006
Gebruiker
BrittVK
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hi klachtenkompas,

Op 29 april heb ik voor mijn moeder een multi-color blanket gekocht voor moederdag. Deze zou binnen 10 werkdagen geleverd worden. Deze heb ik niet ontvangen. Na contact op te nemen via de website, facebook en whatsapp werd er uiteindelijk op whatsapp gereageerd. Ze vertelden dat ik het item mocht ruilen, maar nu was moederdag toch al geweest dus ik zei dat ik wilde wachten op het correcte item. Deze zou 17 - 24 juni geleverd worden. 23 juni weer contact opgenomen omdat ik weer niks had ontvangen en de bui al voelde hangen dat dat ook niet meer ging gebeuren.Toen werd verteld dat ik ter compensatie voor het lange wachten een andere blanket mocht uit zoeken, en mijn bestelde multi-color blanket nog zou ontvangen tussen 15 en 22 juli. De andere blanket ontving ik na een week, maar mijn multi-color blanket niet. Op 24 juli weer contact opgenomen en toen vertelden ze dat ik savonds een mailtje zou ontvangen. Natuurlijk niets ontvangen. Vervolgens een week lang geen reactie gehad. Vervolgens op 6 augustus gezegd dat ik mijn geld terug wil.Ik kreeg direct een mailtje van mijn annulering met de mededeling dat mijn geld binnen 14 dagen terug gestort zou worden. 14 dagen later geen geld. Weer contact opgenomen. Krijg ik een mail of ik even wil checken dat het echt niet overgemaakt is. Natuuuuurlijk is het niet overgemaakt. Dat heb ik ook terug gestuurd en ze zouden op 25 augustus zo snel mogelijk alles in orde maken om mijn geld terug te storten. Sindsdien krijg ik geen contact meer.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Hi Britt,

    Bedankt voor je berichtje. Dat klinkt vervelend voor je! We nemen graag even contact met je op via het bij ons bekende e-mailadres. We komen graag tot een spoedige oplossing!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements
  2. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Britt,

    Inmiddels hebben wij contact gelegd per e-mail. Mochten er nog vragen zijn kan je een respons toesturen op de desbetreffende e-mail.

    Nogmaals onze excuses!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements
  3. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Goedemiddag Britt,

    Beide klachten zijn inmiddels voor je opgelost. Zou je dit voor ons willen aangeven? Dan kan de klacht gesloten worden.

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    Follow @ FB
    Follow @ IG

    BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BrittVK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb een bevestigingsmail gekregen op 19 september dat mijn geld binnen 10 werkdagen teruggestort zou worden. Maar zoals ALLES wat dit bedrijf belooft, is ook dit weer een lege belofte.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen