Klacht Mode-Statements: Geld na 2 maand nog niet terug na annuleren

H.A.O.

Ik heb afgelopen zomer een bestelling gedaan bij Mode-statements. Helaas werd de levering steeds vertraagd, opgeschort etc. Ik heb geduldig afgewacht maar uiteindelijk vond ik het te lang duren en had ik geen gelegenheden meer voor mijn aankoop. Ik de bestelling geannuleerd. Dit duurde een aantal mailtjes voordat ik daar reactie op kreeg.
Op 9-9-2017 kreeg ik een mail waarin stond dat ik binnen 30 dagen mijn geld terug zou krijgen, echter tot op de dag van vandaag heb ik nog niets ontvangen.
Nu vind ik het wel merkwaardig dat in de "standaard annuleringsmail" die ik heb gekregen na "de naam ..." niks genoemd staat. Ik ga er vanuit dat dit Stichting Sisow had moeten zijn aangezien ik het daar naar over heb gemaakt.

Ik wil mijn €64,97 teruggestort op mijn rekening.
Ik heb dit bedrag op 01-06-2017 overgemaakt naar mode-statements op de rekening van Stichting Sisow. De betreffende mail staat hieronder:

Beste klant,

Jouw gemaakte order bij Mode-Statements is zojuist geannuleerd.

Het bedrag (inclusief verzendkosten) kan je binnen 30 dagen onder de naam in ontvangst nemen.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Heb je toch nog een dringende vraag? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice!

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements

www.mode-statements.com

BTW: NL856805579.B01
KvK: 67042104

Producten Aantal Prijs
YELLOW SKATER DRESS YELLOW SKATER DRESS (Medium)
MS2017-2126 M 1 24,79
YELLOW SKATER DRESS YELLOW SKATER DRESS (Small)
MS2017-2126 S 1 24,79
Subtotaal excl. BTW 49,57
BTW 10,41
Verzendkosten 4,99
Totaal met BTW 64,97

Geen reactie gehad.

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?