Klacht Mode-Statements: Geld na 5 maanden nog niet retour.

Melanievliet96

Ik heb halverwege maart een bestelling geplaatst op de site van mode statements. De levering van deze bestelling is keer op keer uitgesteld. Uiteindelijk heb ik hun gevraagd om de bestelling te annuleren en mijn geld retour te krijgen. Dit was geen probleem. Ik heb dit hun al ruim 3 maanden geleden gevraagd en nog steeds mijn geld niet retour.

Ik wil graag zo snel mogelijk mijn geld terug.

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sisow
    Goedemorgen mevrouw Van Vliet,
    Ik heb uw betaling getraceerd en uw klacht doorgestuurd naar de betreffende webshop.
    Zij zijn verantwoordelijk voor de levering of terugbetaling.
    Mocht ik iets vernemen van de webshop dan zal ik u berichten.
    Sisow
    Mode-Statements
    Goedenavond Melanie,

Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Helaas stond deze klacht nog open in ons systeem. Wij zullen de klacht alsnog binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.

Onze excuses!

Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements.com
    Melanievliet96
    Dat zal tijd worden. Dit is nu onderhand een jaar geleden hahha. Ik durfde er al bijna niet meer in te geloven, maar zal ik dan nu toch eindelijk mijn geld terug krijgen?! Ik zie het bedrag graag snel op mijn bankrekening.
    Mode-Statements
    Goedemorgen Melanie,

Volgens ons e-mailverkeer zien we dat er inmiddels contact is gelegd met een oplossing. Mocht je toch nog vragen hebben stuur deze dan gerust naar info@mode-statements.com o.v.v. je bestelnummer.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements.com

Melanievliet96
ik heb niks meer gehoord van de webwinkel en heb ook nogsteeds mijn geld niet terug. ik dacht dat jullie mij daar mee konden helpen om dit voor elkaar te krijgen.

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?