Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Mode-Statements: Graag ontvang ik mijn aankoopbedrag retour
Details
De klacht
Afgelopen zomer een bestelling geplaatst voor een jas. Na het verlopen van de gestelde levertermijn ontving ik een bericht dat deze later werd geleverd en vervolgens weer een bericht dat deze helemaal niet meer geleverd kan worden.Ik kreeg toen cadeaubonnen om iets anders uit te zoeken op de webshop. maar dat was niet wenselijk en overzicht om mijn geld terug te storten. Na meerdere pogingen om contact te krijgen kreeg ik een mail met een voorstel tot uitbetaling op 31 maart 2019!!! Daar ben ik niet akkoord mee gegaan en verzocht nog deze maand uit te betalen, maar daar tot op vandaag niets meer op vernomen! Echt heel erg slecht.
De oplossing
Graag zsm mijn geld terugstorten!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling