Klacht Mode-Statements: Ik krijg nog €162,- van mode-statement

Gebruiker1543137718

Juni 2018 een bestelling gedaan voor €162,- deze ook gelijk betaald via iDeal. Naar elke keer een uitstel mailtje van de levering....heb ik aug 2018 de bestelling geannuleerd. Ik zou mijn geld binnen 14 terug krijgen. Eind aug als laatste mail contact gehad met weer de belofte en uitleg (smoesjes) dat ik mijn geld binnen 14 terug zou krijgen. Bijna een half jaar verder en heel wat mailtje nog niets ontvangen.

Ik wil het geld zo snel mogelijk terug gestort krijgen op mijn rekening. Met een excuses voor al deze problemen.

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gebruiker1543137718
    Een e-mail gehad met weer beloftes dat ze 3 dec gaan kijken naar een oplossing! Benieuwd of ik iets ga horen en mijn bedrag van €162,- terug ga zien
    Gebruiker1543137718
    Helaas zijn ze de belofte weer niet nagekomen.
    Afgelopen maandag 3 dec zou ik een e-mail krijgen met een oplossing. Het kon tot 17.00u duren de tijd is ruim Oversteegen en nog niets gehoord. Het bedrag van €162,- heb ik nog steeds niet ontvangen.

Gebruiker1543137718
Ze zouden 3 dec een e-mail sturen met een oplossing. Tot op heden nog steeds geen reactie. Komen hun beloftes niet na.

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?