Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Mode-Statements: Ik wil graag mijn geld terug.
Details
De klacht
In november 2018 onderstaande e-mail gehad met daarin het bericht dat het geld op mijn rekening zou worden gestort (zie e-mailhieronder). Het is nu begin 2020 en ik moet het geld nog ontvangen.------ Beste Chantal, Bedankt voor je berichtje. Onze excuses dat jouw e-mail en annulering nog niet is verwerkt, helaas hebben wij een achterstand door de drukte. Uiteraard begrijpen we jouw keuze om de order te annuleren. Jouw betaling staat automatisch binnen 14 dagen weer op je rekeningnummer. Mocht je nog vragen hebben, stuur ons gerust een berichtje toe! We hebben overigens ook jouw klacht beantwoord, zou je deze ook willen afsluiten? Met vriendelijke groeten, Mode-Statements ------
De oplossing
Mijn bericht lezen, beantwoorden en nakomen wat zij hebben beloofd.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.