Klacht Mode-Statements: Ik wil mijn geld terug, product niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 323456
Gebruiker
Ilse_S
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 29-05 heb ik een bestelling geplaatst. Mode Statements beweerd door omstandigheden niet te kunnen leveren. Dit na wel 6 mails sinds 29-05 dat de levering vertraagd is. Inmiddels wil ik mijn geld terug, maar blijven ze nu weer met mails komen dat ze een achterstand in de mailbox hebben. Kortom, ze komen geen enkele belofte na.

Gewenste oplossing

Het bedrag van de aankoop terugstorten.
Geboden oplossing
Het aankoopbedrag zou uiterlijk morgen worden terug gestort. Zojuist kreeg ik een mail dat ze hier niet aan kunnen voldoen en het in delen wordt overgemaakt. Ze komen WEER de beloftes nie na.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ilse,

    Allereerst onze excuses voor deze vervelende situatie. Op dit moment werken wij onze achterstand weg zodat we weer een juiste service kunnen verlenen. We vinden het erg vervelend dat je geen goede ervaring hebt met onze webshop.

    Gisteren hebben wij via FB messenger contact met je gehad en zijn in overleg tot een juiste oplossing gekomen.

    Hartelijk dank voor medewerking en begrip! Wij zullen deze klacht nu afsluiten ervan uitgaande dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

    Nogmaals onze excuses voor het vervelende ongemak!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    Follow @ FB
    Follow @ IG

    BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen