Klacht Mode-Statements: Jurk retour gezonden, nog geen geld retour.

Klachtnummer
# 269882
Gebruiker
Margreet.E
Datum
4 reacties

Details

De klacht


Ik heb een jurk retour gestuurd. Deze is volgens de track en trace op 12 juli 2018 geleverd. Via mail wel contact gehad dat de zending retour kwam, ze gaven toen zelfs aan om contact op te nemen als ik na 5 werkdagen geen bericht zou hebben gehad.
Ik heb 2 keer een mail gestuurd maar geen reactie ontvangen.

De oplossing

Ik zou graag mijn aankoop bedrag en de verzendkosten ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Margreet.E
    Datum
    Helaas nog steeds geen reactie
  2. Auteur
    Margreet.E
    Datum
    Helaas nog steeds geen reactie
  3. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Hi Margreet,

    Bedankt voor je berichtje. Vervelend dat er nog geen reactie is geweest. Graag bieden we je alsnog een oplossing. Wij hebben inmiddels contact gelegd via de e-mail.

    Onze excuses!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements
  4. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Magreet,

    Inmiddels hebben wij jouw klacht opgepakt per e-mail en is deze voor jou opgelost. Mochten er verder nog vragen zijn kan je een respons sturen op de desbetreffende e-mail.

    Onze excuses!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen