Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Mode-Statements: Klacht Stichting SISOW/Mode-Statements: Niet ontvangen retourbetaling!
Details
De klacht
Ik heb bij Mode-Statements op 12-3-17 een bestelling geplaatst. Na vele e-mailberichten te hebben ontvangen over vertraging van mijn levering (de uiteindelijke -gedeelte- levering is pas rond 25-6-17 geleverd) toch besloten te wachten op mijn artikelen en dus niet te annuleren. Zonder mijn toestemming hebben zij mijn bestelling opgesplitst. Het eerste gedeelte van artikelen was dusdanig teleurstellend dat ik er toen voor heb gekozen het tweede gedeelte te annuleren. Na veel pijn en moeite heb ik hiervan een e-mailbevestiging ontvangen op 15-7-17 met de volgende belofte: “Het bedrag (inclusief verzendkosten) kan je binnen 14 dagen onder de naam Stichting SISOW in ontvangst nemen“. Daarbij heb ik de ontvangen artikelen retour gestuurd en van deze retournering een e-mailbevestiging ontvangen op 4-7-17 met dezelfde belofte (deze keer exclusief verzendkosten) over het terug te krijgen geld. Dit is tot op heden (24-8-17) niet gebeurd! Ik heb inzicht in mijn bankafschriften gegeven om aan te tonen dat ik geen geld retour heb gekregen van Stichting SISOW. Toen heb ik op 9-8-17 een e-mail ontvangen over de drukte en de fouten die hierdoor achter de schermen gemaakt zijn. Met de mededeling dat ik op 16-8-17 een oplossing te horen zou krijgen. Dit is ook niet gebeurd dus ik heb de volgende dag direct gemaild, maar nu word ik afgezet met het automatische antwoord dat zij 5 werkdagen de tijd nemen om te reageren. Het is echter 5 werkdagen later en ik heb nog geen reactie. Ik ben een student en ik wil graag nu mijn geld retour voor artikelen die ik ook netjes geretourneerd/geannuleerd heb.Naar mijn idee krijg ik €109,96 of €114,95 retour (afhankelijk van verzendkosten!).
De oplossing
Na al deze problematiek zou het wel zo netjes zijn om het volledige bedrag terug te krijgen dus €114,95 (in ieder geval €109,96!).Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.