Klacht Mode-Statements: Klacht Stichting SISOW/Mode-Statements: Niet ontvangen retourbetaling!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 271251
Gebruiker
Donut135
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Mode-Statements op 12-3-17 een bestelling geplaatst. Na vele e-mailberichten te hebben ontvangen over vertraging van mijn levering (de uiteindelijke -gedeelte- levering is pas rond 25-6-17 geleverd) toch besloten te wachten op mijn artikelen en dus niet te annuleren. Zonder mijn toestemming hebben zij mijn bestelling opgesplitst. Het eerste gedeelte van artikelen was dusdanig teleurstellend dat ik er toen voor heb gekozen het tweede gedeelte te annuleren. Na veel pijn en moeite heb ik hiervan een e-mailbevestiging ontvangen op 15-7-17 met de volgende belofte: “Het bedrag (inclusief verzendkosten) kan je binnen 14 dagen onder de naam Stichting SISOW in ontvangst nemen“. Daarbij heb ik de ontvangen artikelen retour gestuurd en van deze retournering een e-mailbevestiging ontvangen op 4-7-17 met dezelfde belofte (deze keer exclusief verzendkosten) over het terug te krijgen geld. Dit is tot op heden (24-8-17) niet gebeurd! Ik heb inzicht in mijn bankafschriften gegeven om aan te tonen dat ik geen geld retour heb gekregen van Stichting SISOW. Toen heb ik op 9-8-17 een e-mail ontvangen over de drukte en de fouten die hierdoor achter de schermen gemaakt zijn. Met de mededeling dat ik op 16-8-17 een oplossing te horen zou krijgen. Dit is ook niet gebeurd dus ik heb de volgende dag direct gemaild, maar nu word ik afgezet met het automatische antwoord dat zij 5 werkdagen de tijd nemen om te reageren. Het is echter 5 werkdagen later en ik heb nog geen reactie. Ik ben een student en ik wil graag nu mijn geld retour voor artikelen die ik ook netjes geretourneerd/geannuleerd heb.
Naar mijn idee krijg ik €109,96 of €114,95 retour (afhankelijk van verzendkosten!).

De oplossing

Na al deze problematiek zou het wel zo netjes zijn om het volledige bedrag terug te krijgen dus €114,95 (in ieder geval €109,96!).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Sisow
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag, mevrouw Ratze,
    Ik heb uw betaling getraceerd en uw klacht doorgestuurd naar mode-statement.
    Zij zijn verantwoordelijk voor terugbetaling en ik heb hen gevraagd het bedrag terug te storten.
    Mocht ik iets vernemen van de webshop dan zal ik u berichten.
    Met vriendelijke groet,
    SIsow
  2. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Goedenavond Birgit,

    Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Helaas stond deze klacht nog open in ons systeem. Wij zullen de klacht alsnog binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.

    Onze excuses!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements.com
  3. Auteur
    Donut135
    Datum
    12/3/18 Inmiddels de nodige berichten ontvangen over het afhandelen van mijn klacht, maar daadwerkelijk daden oftewel restitutie van mij geld, NEE! Mijn klacht staat dus nog steeds open!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Donut135
Datum
Uiteindelijke oplossing
15-9-17 Tot op de dag van vandaag geen reactie en geen geld retour van Mode-Statements/Stichting Sisow! Mijn geduld is écht, maar dan ook écht op! Inmiddels voor a.s. maandag (18-9-17) een afspraak gemaakt bij Juridisch Adviseur over het starten van een incassoprocedure. Wellicht dat er nu iemand wakker wordt?! 30-8-17 Nog (steeds) geen enkel bericht van Mode-Statements óf terugbetaling van hun ontvangen... Ik wil nogmaals benadrukken dat ik sinds begin juli bezig ben mijn geld terug te krijgen. Binnen 14 dagen zou hun belofte zijn, bijna 2 maanden verder heb ik mijn geld nog niet terug.. Ik vind dat Stichting Sisow wat meer druk zou kunnen uitoefenen hierbij, het gaat tenslotte ook om hun naamsbekendheid.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen