Klacht Mode-Statements: Kleding besteld, na 5 week(!) nog steeds niks geleverd, en bedrijf lost probleem niet op.

P.A. Hamming

kleding besteld, beloofd op website binnen 4 dagen leveren, maar we wachten nu al 5 week! Wel betaald, verschillende keren ge-appt (telefoonnummer hebben ze niet) ook als ze "online" zijn, en dan soms een reactie dat ze er mee aan de slag gaan, maar tot nu toe zonder resultaat...

De kleding hebben we na 5 week nix meer aan, we hebben voor een speciale gelegenheid voor andere kleding gekozen. Nu willen we graag onze 144,95 terug.

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mode-Statements
    Beste Jaceline,

Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Helaas hebben wij enige tijd een achterstand gehad waardoor wij niet een juiste service hebben kunnen bieden.

Wij zullen jouw klacht opnemen en binnen 1 werkdag contact leggen om tot een juiste oplossing te komen.

Onze excuses voor het ongemak en het vervelende verloop!

Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?