Klacht Mode-Statements: Krijg geen fatsoenlijk contact met firma en betalen geen geld aan me terug zoals wel beloofd.

@adnila

Helaas na meerdere malen contact op te hebben genomen dacht ik er aan om de klacht officieel te maken. In mei een zomer jumpsuit besteld vooraf betaald, want het was een pre order welke in mei/juni binnen zou komen. Dit werdt tot 3x toe uitgesteld uiteindelijk eind september ontvangen. Deze was niet naar mijn zin dus heb het meteen de volgende dag retour gestuurd.. Je raad het al,, retour bedrag werdt uitgesteld... Tot op de dag van vandaag in contact proberen te komen met mails vanuit hun reageren binnen 1 werkdag maar helaas.. De betaling is al meerdere malen uitgesteld en ze zouden uiteindelijk 2e week van december iedereen terugbetaald hebben... WE zitten inmiddels al weer bijna eind december en nog geen betaling binnen.

Voor eind van het jaar geld terug op de rekening.

@adnila
    We hebben nog niks gehoord van het bedrijf. Helaas lees ik hier meer gedupeerden.
    Mode-Statements
    Beste Alinda,

Allereerst onze excuses voor de late reactie op jouw klacht. We zien dat je inmiddels bent geholpen!

Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op op de verzonden e-mail.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

@adnila
Uiteindelijke oplossing Terug betaling verwacht rond maart, omdat ze het niet eerder kunnen. Inmiddels maart gepasseerd, zou reactie krijgen hoe of wat via de mail. Deze bleef uit. Inmiddels zijn we in mei en nog steeds niets teruggestort gekregen of iets gehoort op mijn mail. Erg teleurstellend. Een jaar verder inmiddels....