Klacht Mode-Statements: Mijn klacht is dat er geld van mij afgepakt is en k wil het terug!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 366021
Gebruiker
Es
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Afgelopen juni een bestelling geplaatst. Bestelling werd uitgesteld en kwam vervolgens niet binnen. Mail contact gehad.... binnen 2 weken zou mijn geld terug gestort zijn. (NOT)
Vervolgens kreeg ik een mail met de belofte dat mijn geld 29-03-2019 terug gestort zou zijn. Als dit eerder of later zou zijn, zou ik een mail ontvangen.
Geen mail gehad en in inmiddels 4 mails gestuurd...... (geen antwoord gekregen natuurlijkšŸ¤¬)

Schandalig!

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Es
    Datum
    ???
  2. Auteur
    Es
    Datum
    Echt schandalig! Je bent bijna een jaar verder! Duur betalen en niks ontvangen !
  3. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Beste Esmeralda,

    Wat vervelend dat je nog geen oplossing hebt ontvangen. Er is een notitie gemaakt, wij zullen morgen alsnog even contact met je opnemen op dit netjes met je af te sluiten.

    Onze excuses!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104
  4. Auteur
    Es
    Datum
    Wederom is er WEER geen contact met mij opgenomen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Es
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zouden contact opnemen. Dat is niet gebeurd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen