Opgelost door Mode-Statements: Na annulering van een bestelling op Mode-Statements, nog altijd mijn geld niet terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 268558
Gebruiker
Marijehth
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In maart heb ik een bestelling gedaan voor een verjaardag van een vriendin die in april jarig is. Na drie keer zelf aangegeven te hebben dat de bestelling niet binnen was op de door mode-statements aangegeven datum, kreeg ik drie keer een mail terug dat er iets verkeerd was gegaan met de levering. Kan gebeuren, maar in juni was ik er wel klaar mee en heb ik aangegeven mijn geld terug te willen en de levering wil annuleren. Mode-Statements geeft netjes aan dat dit geen probleem is. Nu wacht ik al 4 weken op mijn geld, wat binnen twee weken op mijn rekening zou worden gestort. Dus na annulering, 3 mailtjes, belletjes en Facebook berichten later is de eind stand dat ik nog altijd op mijn geld wacht. EUR 54,97 is erg veel geld voor een arme student, dus ik hoop het geld gewoon snel op mijn rekening te verwachten!

Gewenste oplossing

Geld terug. Zou ik erg kunnen waarderen.
Geboden oplossing
Ik heb mijn geld terug gekregen, bedankt mode-statements!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Marijehth
    Datum

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen