Klacht Mode-Statements: Na een jaar nog steeds mijn geld niet terug!

Noah1991

Vorige jaar mei heb ik een bestelling geplaatst van 154,00 euro. Tot op heden heb ik nog steeds de kleding of het geld terug. Ze hebben van alles beloofd, ook dat ik mijn geld terug zou krijgen maar heb nog niks gezien en reageren homaar. Ik probeer ze op verschillende manieren te bereiken maar er wordt gewoon niet gereageerd op mijn berichten.

Mijn geld terug storten!

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Beste Noah,

Wat vervelend dat je een klacht hebt over onze webshop.

Helaas hebben wij een vervelende tijd achter de rug, als het goed is moet je hier wel over geïnformeerd zijn. Er is het e.a. niet goed verlopen, en wij hebben dan ook genoodzaakt tijdelijk de webshop gesloten om eerst intern te herstellen.

Het is natuurlijk erg vervelend als je niet op de hoogte word gehouden, wat hier ook mis is gegaan, onze excuses!

We nemen n.a.v. je bestelnummer binnen 1 werkdag contact met je op.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten,

www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104
    Noah1991
    Het laatste wat ik van jullie gehoord heb, is dat ik 24 december een voorstel zou krijgen. Verder ontvang ik op mijn e-mails, die ik verstuurd heb, geen antwoord. En als ik antwoord krijg, staat er alleen maar excuses en beloftes die jullie niet nakomen. Daar heb ik natuurlijk niet zoveel aan als er daarna niks gebeurt en niet opgelost wordt. Ik ben nu weer benieuwd of ik morgen wordt gebeld.
    Beste Noah,

We hebben het e.a. uitgezocht voor je en zien dat wij op 21-12-2018 om 7:23 een e-mail hebben toegezonden naar het aangegeven e-mailadres. Er is zojuist een kopie toegestuurd van deze e-mail met de tijd en data erbij, zou je dit willen checken? Je kunt dan weer reageren op de verzonden e-mail om z.s.m. contact te krijgen.

Met vriendelijke groeten,

www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?