Klacht Mode-Statements: Nooit geleverd en nog steeds geen geld terug

Aerisman

Op 2 december heb ik samen met een vriendin 3 jassen (€ 98,=) besteld. Nar meerdere malen gemaild en via facebook contact gehad, nu 18 februari nog geen jassen. Afgelopen week bestelling geannuleerd en het geld zou binnen 5 werkdagen teruggestort worden. Helaas nog geen geld gezien. Valse beloftes, aan het lijntje houden en dus geen bedrijf waar je iets moet bestellen.

Zsm ons geld retour

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mode-Statements
    Goedemorgen mevrouw/meneer Erisman,

Wat vervelend dat er een klacht is over Mode-Statements. Wat jammer dat er tevens geen contact te krijgen is. Graag brengen wij hier verandering in.

Wij hebben ons systeem even nagekeken en kunnen helaas geen bestelling onder deze naam terugvinden. Wellicht is er een bestelnummer bekend. Deze begint altijd met een # en in dit geval 2017.

We kijken uit naar uw antwoord!

Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements.com
    Beste,

De bestelling is geplaatst op naam van M. Eijlander. Bestelnummer #201708995.
    Ik heb een foto van de bestelling bijgevoegd en de reactie over teruggave van het bedrag.
    Mode-Statements
    Goedemorgen mevrouw/meneer Erisman,

Hartelijk dank voor de toegezonden informatie. Wij zullen de klacht voor het weekend nog even afhandelen!

Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements.com

Aerisman
Wij hebben op 2 maart 2018 onderstaande email gekregen maar op woensdagavond nog geen betaling ontvangen. Graag klacht open houden. Goedemorgen Mirjam, Alsnog iets later dan verwacht maar jouw betaling is zojuist eindelijk afgeboekt! De betaling zal met 3 werkdagen op je rekeningnummer staan onder de naam stichting SISOW. A.s. woensdag moet de betaling dus binnen zijn voor je. Onze oprechte excuses voor het vervelende verloop! Met vriendelijke groeten, Mode-Statements www.mode-statements.com info@mode-statements.com whatsapp +31 23685773 Follow @ FB Follow @ IG BTW: NL856805579.B01 KvK: 67042104

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?