Klacht Mode-Statements: Ontevreden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326117
Gebruiker
Liesbethheger1974
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb in augustus 2018 een leopard jas besteld. Dit was een pre order dus wist dat het wel even kon duren.
Ik zou afgelopen zaterdag 6 oktober 2018 de bestelling binnen krijgen maar helaas niet gehad.
Vindt de service van modestatememts slecht. Hoe gaan we dit oplossen?

Mvg liesbeth heger

De oplossing

Zo snel mogelijk de jas opstuurt of het geld terug geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Liesbeth

    Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Helaas hebben wij enige tijd een achterstand gehad waardoor wij niet een juiste service hebben kunnen bieden.

    Wij zullen jouw klacht opnemen en binnen 1 werkdag contact leggen om tot een juiste oplossing te komen.

    Onze excuses voor het ongemak en het vervelende verloop!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    Follow @ FB
    Follow @ IG

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liesbethheger1974
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben heel erg ontevreden over Mode-statements. Ze reageren gewoon niet op de mail en heb nog steeds niet de jas ontvangen. Stelletje oplichters zijn het. Bah Bah
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen