Klacht Mode-Statements: Producten niet geleverd en geen reactie op klacht ontvangen.

# 272066
Claudia_87

op 29-5 een jurk besteld, waarvan ik later een foutmelding zag. Om deze reden heb ik dezelfde jurk nogmaals op 13-6 besteld. Ik heb beiden jurken nog steeds niet mogen ontvangen. Ik heb hierover 4x contact opgenomen met een klacht, maar heb nooit een reactie mogen ontvangen. Ik heb geprobeerd om de jurken te annuleren, maar dat is ook niet mogelijk.

Beide bestellingen annuleren en geld terug.

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Claudia_87
    Ik heb na mijn klacht direct bericht ontvangen van mode-statements, met de mededeling dat ze binnen 3 werkdagen contact op zullen nemen. Dit is echter wederom niet gebeurd. Het is onmogelijk om in contact te komen met mode-statements en het probleem is dus nog niet opgelost. Wederom de vraag of ik mijn geld retour zou kunnen ontvangen.

Hi Claudia,

Bedankt voor je berichtje. Excuses voor onze late reactie, wij hebben een flinke achterstand opgelopen.

Wat vervelend dat je nog niet op de hoogte bent gesteld. Inmiddels moet je een e-mailtje hebben ontvangen vanuit ons systeem.

Check anders voor de zekerheid je spam even. Mocht dit niet zo zijn horen we het graag!

* Op dit moment hebben wij een langere verwerkingstijd. Wij zullen binnen 3 werkdagen contact met je opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104
    Hi Claudia,

Wat vervelend dat dit niet goed is gegaan. Inmiddels hebben we opnieuw contact met je gelegd via het e-mailadres wat bij ons bekend is.

Onze excuses!

Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?