Opgelost door Mode-Statements: Slecht bedrijf en al 4x gezegd dat ik mijn geld terug krijg. Wacht nu voor de 5e keer.

sad Opgelost
Natascha94

Ik wacht al sinds begin december op 2 vesten die ik besteld heb voor €55,- nu zoals alle andere reacties kwam het later binnen dan ze zeiden. Ik had nog steeds niets binnen en toen ik al deze klachten las was ik al bang dat ik mijn geld niet terug zou krijgen. Al 4x hebben ze gezegd dat ik mijn geld terug krijg. Vandaag was de laatste dag dat ik mijn geld binnen zou moeten hebben. Ik krijg een Facebook messenger bericht met dat het weeeer fout is gegaan en ik krijg een mail met de informatie. Ik ben er nu zo klaar mee! Ze hebben iedere keer weer smoesjes met ‘bugs’ in het systeem noem maar op. Ze houden je gewoon warm door iedere keer te zeggen ‘over 3 werkdagen heb je het.’ Iedere wacht je die 3 dagen en weer is er wat fout gegaan, zo vliegen de weken voorbij. Ik hoop echt zo erg dat jullie mij kunnen helpen, ik wil zo graag mijn geld terug!!

Geld terug!

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mode-Statements
    Goedemorgen Natascha,

Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements.com. Volgens ons systeem is er op dit moment contact over jouw klacht en streven wij naar een spoedige oplossing!

Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements.com
    Natascha94
    Als het goed is krijg ik as woensdag mijn geld terug. Ik ben benieuwd!
    Natascha94
    Ik heb uiteindelijk vandaag mijn geld ontvangen. Wat duurde dit lang! Maar blij dat ik het heb! Ik raad niemand aan om hier wat te bestellen.

Natascha94
Ik heb mijn geld terug gekregen na 3 maanden. Bestel nooit wat bij dit bedrijf!

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?