Klacht Mode-Statements: Slechte service

Klachtnummer
# 334906
Gebruiker
Feik
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In mei besteld, geen kleding ontvangen en geen geld terug. Contact opnemen lijkt onmogelink

De oplossing

Geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Beste Feikje,

    Wat vervelend dat je een klacht hebt. Helaas klinkt dit op dit moment niet onbekend. Er is de afgelopen periode behoorlijk wat mis gelopen. Wij hebben een groot deel van onze pre-orders niet uitgeleverd gekregen en hebben hier niet juist over gecommuniceerd. Tevens zijn er afspraken gemaakt die niet nagekomen zijn, dit is uiterst vervelend voor de consument.

    Dit heeft ons dan ook doen besluiten de verkoop direct stil te leggen, en eerst alle intern kwesties op te lossen.

    We zien dat er inmiddels een deel van jouw annulering is terugbetaald. Zojuist hebben we een e-mail toegezonden met informatie en data van voorstel. (check ook de spam)

    Wij streven alsnog naar een spoedig herstel en afhandeling van jouw klacht!

    Onze excuses voor al het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104
  2. Auteur
    Feik
    Datum
    Niks gehoord
  3. Auteur
    Feik
    Datum
    ??
  4. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Feikje,

    Inmiddels is er een betaalvoorstel toegestuurd. We zullen het bericht nogmaals toesturen, check ook zeker je spam eventjes!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?