Wij vinden dat Modebylieke.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Modebylieke.com: niets ontvangen
Details
Klacht
ik heb op 22/7 een bestelling geplaatst bij Marfin(gelezen op facebook) en heb nog steeds niets ontvangen, Marfin beweerd dat de bestelling is geplaatst bij Mode by lisa en later bij Mode by lieke.Beide webwinkels hebben een niet bestaand telefoonnummer en het is niet mogelijk om contact te maken.Ik had gekozen voor afterpay via Klarna maar daar ik niets heb ontvangen kan ik moeilijk betalen.Gewenste oplossing
ik wil gewoon de betaling laten annuleren- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.