Klacht Modebylieke.com: niets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 560022
Gebruiker
louis tijsmans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb op 22/7 een bestelling geplaatst bij Marfin(gelezen op facebook) en heb nog steeds niets ontvangen, Marfin beweerd dat de bestelling is geplaatst bij Mode by lisa en later bij Mode by lieke.Beide webwinkels hebben een niet bestaand telefoonnummer en het is niet mogelijk om contact te maken.Ik had gekozen voor afterpay via Klarna maar daar ik niets heb ontvangen kan ik moeilijk betalen.

De oplossing

ik wil gewoon de betaling laten annuleren

1 reactie

  1. Auteur
    Modebylieke.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    https://www.dhlparcel.nl/en/follow-your-shipment?tc=3SWLT0017075899&op=Follow%20your%20package&pc=4645cj&lc=en-NL

    Het pakket is netjes bij u bezorgd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
louis tijsmans
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik zeg het nogmaals, ik heb niets ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Modebylieke.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen