Klacht Modecentrum theelen horst: Mephisto schoenen, zool na 1 jaar gescheurd

Anoniem

Vorig jaar juli een paar schoenen gekocht bij modehuis Theelen in Horst van 179,50 euro. Eigenlijk te duur maar er was korting op. Nog geen jaar later was er een grote scheur in de zool. Reactie van Theelen kunnen we niets aan doen, na enig aandringen van mijn kant namen ze de schoenen aan. 2 weken later zeiden ze toch niets te kunnen doen. Ook de naam van de leverancier kreeg ik niet. Moest ik maar proberen te vinden op internet

Wat is een aanvaardbare tijd voor slijtage van zo'n dure schoenen? Op werk gebruik ik schoenen van de zaak. Door de week dus alleen slijtage in de avonduren.

Als een bedrijf zulke dure schoenen verkoopt moet het mijn inziens ook achter het product staan. een paar schoenen van 30 euro mag na een jaar versleten zijn. Een paar schoenen van 179,50 euro moet toch enkele jaren meegaan.

Wij vinden dat Modecentrum theelen horst hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Modecentrum theelen horst?