Klacht Modegram.nl: besteld en betaald geen levering

Klachtnummer
# 133572
Gebruiker
Ellen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 23 en 25 augustus een broek jas en schoenen besteld en betaald bij modegram. Geen reactie op app, telefoon, mail, messenger etc. Baal enorm. Had ook n parka besteld. Op mijn 1e app kreeg ik antwoord maar niet over de vraag die ik gesteld had. Dus raar parka werd geleverd voegde helaas niet dus retour gestuurd en daarvan wel netjes geld retour.......ik heb inmiddels naar hun retouradres een brief met kopieën van besteloverzicht gestuurd en daarin vermeld dat ik nu gewoon m'n geld retour wil. Kunnen jullie nog wat doen?

De oplossing

Gewoon erg graag geld retour €176.74.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Modegram.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen