Klacht Modegram.nl: bestelling geplaatst, betaald, niet geleverd!

Michellelokate

Ik heb 21 Januari 2016 een bestelling geplaatst, een paar schoenen en een vest. Ik heb echter tot op de dag van vandaag nog niks ontvangen. Ik heb meteen betaald, maar niks ontvangen. Ik heb contact opgenomen door een mail te sturen, hier wordt echter niet op geantwoord. Ik heb ook telefonisch contact geprobeerd te zoeken, maar het nummer dat onderaan het bewijs van betaling wordt aangegeven is onjuist en het mobiele nummer krijg ik meteen voicemail. Ik heb twee voicemail berichten ingesproken, maar nooit geen reactie ontvangen. Ik zou graag mijn bestelling willen ontvangen, of mijn geld terug willen. Ik vind het erg jammer. Ik heb in het verleden ook een bestelling bij dit bedrijf geplaatst voor een paar schoenen, en deze 2 dagen later keurig ontvangen. Daarom was het voor mij geen reden om niet nog eens een bestelling bij dit bedrijf te plaatsen, omdat ik het verleden de service goed was. Graag zou ik dit opgelost zien worden.

Graag mijn bestelling alsnog ontvangen of mijn geld terug

Ook een klacht indienen over Modegram.nl?