Klacht Modegram.nl: Geen geld en geen Jas

Klachtnummer
# 276819
Gebruiker
Kim1889
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een jas besteld van 109 euro deze is geleverd maar hij was te klein de jas netjes terug gestuurd volgen instructie op de site om hem te ruilen voir een andere maat ik hem aangetekend weg gedaan met post nl iets neer dan een week later nog geen bericht gehad over mijn jas heb het bedrijf een mail gestuurd hoe het kwam dat ik nog niks had gehoord toen kreeg ik netjes een mail terug met alle antwoord dat hun mijn jas niet hebben ontvangen volgens post nl is de jas gewoon bij hun aan gekomen er geeft ook iemand voor getekend weer een mail verstuurd geen reactie nogmaals een mail maar weer geen reactie baal hier erg van het 109 euro en werk er ook hard voir dus mensen niet bestelen bij dit bedrijf

De oplossing

Mijn geld terug

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Modegram.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen