Klacht Modegram.nl: Jas en schoenen niet geleverd

Mm

In september een jas en schoenen besteld en betaald. Tot nu toe nog niets geleverd gekregen en niets van ze gehoord. Op mailtjes krijg ik geen reactie en de telefoon wordt niet opgenomen. Ik zou graag mijn geld terug willen.

Graag zou ik mijn geld terug krijgen en de bestelling annuleren. Het gast om een bedrag van 139, 94 euro

Modegram.nl
    Uw bestelling is vandaag opgestuurd. Ons excuses voor de ongemak!
    Mm
    Vandaag 1 dec. heb ik de bestelde goederen opgestuurd gekregen. Ik had echter gevraagd om de bestelling te annuleren en het geld terug te storten op mijn rekening. Deze bestelling is in september geplaatst en in december geleverd, Aangezien ik mijn kind niet in een zomerjas en zomerschoenen naar school kon sturen hebben we deze spullen reeds ergens anders gekocht.
    Door nu de bestelling wel op te sturen, zit ik met retouneringskosten die ik door een fout bij Modegram mag gaan betalen...
    Mm
    Ik heb uiteindelijk wel de spullen gekregen die ik besteld had. Ik had echter gevraagd om de bestelling te annuleren. Ik heb de spullen dezelfde dag nog retour gestuurd. Inmiddels is het drie weken later en ik heb mijn geld nog niet terug. Volgende klacht wordt ingediend.

Mm

Ook een klacht indienen over Modegram.nl?