Klacht Modegram.nl: Jas en schoenen niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 139626
Gebruiker
Mm
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In september een jas en schoenen besteld en betaald. Tot nu toe nog niets geleverd gekregen en niets van ze gehoord. Op mailtjes krijg ik geen reactie en de telefoon wordt niet opgenomen. Ik zou graag mijn geld terug willen.

De oplossing

Graag zou ik mijn geld terug krijgen en de bestelling annuleren. Het gast om een bedrag van 139, 94 euro

3 reacties

  1. Auteur
    Modegram.nl
    Datum
    Uw bestelling is vandaag opgestuurd. Ons excuses voor de ongemak!
  2. Auteur
    Mm
    Datum
    Vandaag 1 dec. heb ik de bestelde goederen opgestuurd gekregen. Ik had echter gevraagd om de bestelling te annuleren en het geld terug te storten op mijn rekening. Deze bestelling is in september geplaatst en in december geleverd, Aangezien ik mijn kind niet in een zomerjas en zomerschoenen naar school kon sturen hebben we deze spullen reeds ergens anders gekocht.
    Door nu de bestelling wel op te sturen, zit ik met retouneringskosten die ik door een fout bij Modegram mag gaan betalen...
  3. Auteur
    Mm
    Datum
    Ik heb uiteindelijk wel de spullen gekregen die ik besteld had. Ik had echter gevraagd om de bestelling te annuleren. Ik heb de spullen dezelfde dag nog retour gestuurd. Inmiddels is het drie weken later en ik heb mijn geld nog niet terug. Volgende klacht wordt ingediend.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Modegram.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen