Klacht Modegram.nl: Jas ineens anders en nog steeds niks ontvangen! Ook geen melding, geen antwoord op mail, facebook en prive facebook

Annemieke

Rode jas met beige bont besteld. Ineens op de site is de jas met zwart bont, hierdoor wil ik mijn bestelling annuleren. En in plaats daarvan een zwarte jas met beige bont bestellen. Bedrijf reageert nergens! Heb van andere klagers begrepen dat ook het retouradres niet bestaat. Begint raar te voelen! Blij dat ik afterpay heb aangegeven, maar zit nu wel zonder jas! Er kan totaal niet gecommuniceerd worden. Hoop dat jullie dit kunnen oplossen. Wil nog steeds heel graag de zwarte jas, maar durf hem niet opnieuw te bestellen, ook al staat daar wel vooraad bij, bij rode jas verandert lerverdatum al van begin, half, eind augustus, daarna begin, half september en nu begin oktober op site. Geen mail ontvangen! Ook geen bevestigingsmail van de aankoop, maar wel van afterpay een mail. Graag hoor ik wat ik kan doen.

De bestelde rode jas veranderen in de zwarte versie en eindelijk eens levering! Inclusief de kortingen die ik kreeg toen ik 5 augustus bestelde, dus geen verzendkosten en geen afterpay kosten. Plus als de annulering gebeurt is bevestiging, net als een bevestiging dat het alsnog de zwarte jas wordt met de kortingen, dus een totaal van €109,95 En als dat niet lukt ontbinding van de koop!

Ook een klacht indienen over Modegram.nl?