Klacht Modegram.nl: Jumpsuit gekocht en niet ontvangen en geprobeerd te annuleren

Klachtnummer
# 172281
Gebruiker
Meg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb pas een jumpsuit gekocht en betaald, meteen de dag erna gevraagd per contact op hun site of ik de bestelling kon annuleren en mijn geld kon terug krijgen, omdat ik in de stad al een andere had gevonden. Daarop geen reactie gehad. Ook geprobeerd te bellen maar helaas geen gehoor. Inmiddels gezien dat er meerdere klachten over hun waren en nogmaals via Facebook en mail contact geprobeerd te leggen en nog steeds geen reactie.

De oplossing

Graag zou ik mijn geld terug ontvangen. Bedraagt € 25,90

0 reacties

Ook een klacht indienen over Modegram.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen