Klacht Modegram.nl: Na retourzending geen geld terug

Klachtnummer
# 164115
Gebruiker
Kim de Koster
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de site een leuke broek besteld. Na levering viel die kwalitatief en qua pasvorm erg tegen. Netjes retour gezonden met de daaraan verbonden kosten. Op 12-3 is de broek door modegram retour ontvangen. Echter tot op heden, ondanks contactpogingen via de mail, telefoon en contactpagina op de website heb ik mijn geld nog niet retour ontvangen of bericht ontvangen dat de retour binnen is gekomen.

De oplossing

Mijn betaalde aankoopbedrag retour

0 reacties

Ook een klacht indienen over Modegram.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen