Klacht Modegram.nl: Retour gestuurd maar krijg aanmaningen om te betalen

Klachtnummer
# 304926
Gebruiker
FSchuit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een jas besteld via modegram met achteraf betalen. Nu heb ik deze retour gestuurd. Is daar ook weer afgeleverd zag ik via track and trace. Nu krijg ik steeds aanmaningen van Billink. Allebei de bedrijven ingelicht. Hoor er niets van. Nu krijg ik een aanmaning van centraal invordering bureau. Hoe los ik dit op.

De oplossing

Dat zij de rekening annuleren

0 reacties

Ook een klacht indienen over Modegram.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen