Opgelost door Modegram.nl: Wat een ellende!
Details
Klacht
In augustus van dit jaar via modegram.nl een jas Eight2Nine besteld.De jas thuis ontvangen en helaas een maatje te klein.
De jas inclusief het formulier retour gezonden.
En toen begon het, de ene naar de andere betalingsherinnering kwam binnen via Afterpay.
Ik had namelijk voor deze betaal methode gekozen omdat dit me veiliger leek.
Modegram.nl meerdere malen per facebook, telefoon en e-mail proberen te bereiken maar geen reactie.
Inmiddels is zelfs het incassobureau zonder succes al voor de 3de keer aan het mailen met het bedrijf.
En ik? ik wordt vervolgens afgesloten van alle websites die samen werken met afterpay.
Ik kan alleen wat bestellen als ik direct betaal.
Het zou toch fijn zijn als dit kon worden opgelost!
Gewenste oplossing
Ik wil dat alle aanmaningen stoppen en dat ik eindelijk eens te woord wordt gestaan.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.