Opgelost door Modegram.nl: Wat een ellende!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 136555
Gebruiker
Eefje
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In augustus van dit jaar via modegram.nl een jas Eight2Nine besteld.
De jas thuis ontvangen en helaas een maatje te klein.
De jas inclusief het formulier retour gezonden.
En toen begon het, de ene naar de andere betalingsherinnering kwam binnen via Afterpay.
Ik had namelijk voor deze betaal methode gekozen omdat dit me veiliger leek.
Modegram.nl meerdere malen per facebook, telefoon en e-mail proberen te bereiken maar geen reactie.
Inmiddels is zelfs het incassobureau zonder succes al voor de 3de keer aan het mailen met het bedrijf.
En ik? ik wordt vervolgens afgesloten van alle websites die samen werken met afterpay.
Ik kan alleen wat bestellen als ik direct betaal.

Het zou toch fijn zijn als dit kon worden opgelost!

Gewenste oplossing

Ik wil dat alle aanmaningen stoppen en dat ik eindelijk eens te woord wordt gestaan.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Modegram.nl
    Datum
    Beste Eefje,

    Ons excuses voor het hele ongemak. Inmiddels hebben we afterpay aangegeven dat we de retour hebben ontvangen, en dat zij geen facturen meer moeten sturen naar u toe.

  2. Auteur
    Eefje
    Datum
    Ik vind dat mijn klacht via klachtenkompas goed is afgehandeld. Het is alleen wel jammer dat als consument via deze weg in contact moet komen met een bedrijf.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Modegram.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen