Klacht Modelbouw Nederland: Betaalt op 23 november, maar geen levering en geen enkele reactie meer

Klachtnummer
# 42325
Gebruiker
Patrick070
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte medewerker, op 23 november betaal ik via een IDEAL-betaling Euro 26,85 en krijg een bevestigingsemail die ik u hier laat zien:
Van: Modelbouw Nederland [mailto:info@modelbouwnederland.nl]
Verzonden: zaterdag 23 november 2013 14:44
Ordernummer: 2382
Besteldatum: zaterdag, 23 november 2013
Sub-Totaal: € 19.90
Verzendkosten (TNT Post): € 6.95
Totaal: € 26.85
Ik herhaal, dit is VOORAF betaald door mij.
Op emails wordt niet gereageerd, als ik bel gaat de telefoon over maar niemand neemt op. Dit is de tweede keer dat het me gebeurt (niet bij deze firma overigens geweest de 1e keer) dus ik ben het ondertussen echt zat aan het worden. Als ze geld in hun zak willen steken kunnen ze ook op hun website plaatsen "doneer ons alstublieft geld, u krijgt er alleen niets voor terug" dan heb je vrijwillig de keuze om je geld weg te gooien.


De oplossing

Geld terug of de bestelling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Modelbouw Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Modelbouw Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen