Klacht Modelbouw Nederland: Webwinkel levert niet en reageert niet op vragen

Fokke_H

Ik heb momenteel twee bestellingen open staan bij Modelbouw Nederland; 1 van 31 juli en 1 van 20 augustus. Ik heb verschillende mails gestuurd en berichten achtergelaten op de website om te vragen wanneer de bestellingen verzonden zouden worden. De betaling van totaal ca. € 70 heb ik vooruit per iDeal gedaan.
Ik heb één keer een reactie gehad op 18 augustus waarin me verzekerd werd dat de eerste bestelling de volgende dag verzonden zou worden. Ik heb toen nog wat bijbesteld, maar tot op heden niets ontvangen. Ook krijg ik verder geen reactie.

Ook heb ik ca. 10 x geprobeerd te bellen, maar de telefoon wordt niet opgenomen.

Op 8 september heb ik een e-mail gestuurd waarin ik de orders heb geannuleerd en gevraagd heb om terugbetaling van mijn geld. Tot op heden heb ik daar geen reactie op gehad.

Omgaande terugbetaling.

Wij vinden dat Modelbouw Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Modelbouw Nederland?