Klacht Modelbouwdekombuis.nl: Bestellingen niet geleverd en geen reactie op verzoek (eis) tot terugbetalen

angry Opgelost
RobinLous

Ordernummer 12628 Datum 29-07-2016 ter waarde van €57,55 en ordernummer 12636 datum 31-07-2016 ter waarde van €155,65.

Beide bestellingen niet geleverd en er wordt niet gereageerd op het verzoek tot terugbetaling.

Per direct volledige terugbetaling van €213,20

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

RobinLous
    Na lang gebakkelei mijn geld terug. Enkel en alleen doordat ik te vervelend werd voor Ton Pekel (aangifte, klacht bij consuwijzer.nl, vervelende e-mails en lastig vallen op Facebook. Uit zichzelf had hij dit niet gedaan. Zelfs werd op geen enkel moment ook maar een poging gedaan om te ontkennen dat hij de boel oplicht. Als je pas je geld terug krijgt wanneer het te heet onder z'n voeten wordt, kan je hier geen +1 voor geven. Dit is niet netjes afgehandeld, verre van. Buyer beware!

RobinLous
Uiteindelijke oplossing Pas na het doen van aangifte van oplichting, eenklacht bij de ACM en aanhoudend en veelvuldig dreigen met verdere stappen mijn geld terug gekregen. Er werd niet eens een poging gedaan om te ontkennen dat het oplichting was. Ook opmerkelijk is dat ik wel een mail heb ontvangen waarin beweerd werd dat één van de bestellingen zogenaamd was verzonden. Dat was een verzinsel. Gezien de vele andere slechte ervaringen van klanten is het een schande dat deze man z'n gang kan blijven gaan.