Klacht Modelbouwdekombuis.nl: Geleverde as voor modelboot is niet recht

C. Smit

M; 5 Okt ontvangen van "DE Kombuis" 5m/m as deze gelijk getest en deze as is niet recht, na drie mails en 17 dagen verder een reactie, zij beloven een andere as, krijg een
telefoontje of ik de kromme as retour wil doen, kosten €6,95 zou vergoed worden is niet
gebeurd, daar is dan eindelijk de " nieuwe as" tot mijn stomme verbazing is het mijn retour gezonde as, ik had een merkje aangebracht op de verpakking, ik heb de Kombuis
nogmaals een mail gedaan om dit recht te zetten voor deze zeer slechte service .
Ik hoop dat de Kombuis inziet dat dit geen goede service is en dat zij dit beter gaan doen,
Grt C Smit

Een nieuwe RECHTE as. Een vergoeding voor de verzendkosten van de kromme as á €6 ,95 , de oude as wordt door mij weggegooid ( voor het geval dat) wil de Kombuis de as toch retour dan €6,95 voor de verzend kosten.

Modelbouwdekombuis.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Modelbouwdekombuis.nl?