Klacht Modelbouwdekombuis.nl: Geleverde as voor modelboot is niet recht

Klachtnummer
# 137787
Gebruiker
C. Smit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

M; 5 Okt ontvangen van "DE Kombuis" 5m/m as deze gelijk getest en deze as is niet recht, na drie mails en 17 dagen verder een reactie, zij beloven een andere as, krijg een
telefoontje of ik de kromme as retour wil doen, kosten €6,95 zou vergoed worden is niet
gebeurd, daar is dan eindelijk de " nieuwe as" tot mijn stomme verbazing is het mijn retour gezonde as, ik had een merkje aangebracht op de verpakking, ik heb de Kombuis
nogmaals een mail gedaan om dit recht te zetten voor deze zeer slechte service .
Ik hoop dat de Kombuis inziet dat dit geen goede service is en dat zij dit beter gaan doen,
Grt C Smit

De oplossing

Een nieuwe RECHTE as. Een vergoeding voor de verzendkosten van de kromme as á €6 ,95 , de oude as wordt door mij weggegooid ( voor het geval dat) wil de Kombuis de as toch retour dan €6,95 voor de verzend kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Modelbouwdekombuis.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Modelbouwdekombuis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen