na betaling leveren ze geen spullen

Klachtnummer
# 184720
Gebruiker
anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na bestelling en betaling van € 43,20 op 19 augustus kreeg ik op 20 augustus een mail met de status in behandeling en toen werd het stil... Op 1 september heb ik een mail gestuurd met de vraag wat de status van de bestelling was. Hierop kwam geen antwoord. Vervolgens op 2 september wederom een mail gestuurd met vraag wanneer spullen geleverd worden en verzoek om mij te antwoorden... Weer geen antwoord. Vervolgens op 7 september mijn laatste mail gestuurd waarin ik ze sommeer om de spullen te leveren of het geld te storneren voor 9 september en dat ik anders aangifte zou gaan doen van oplichting. Maar zoals verwacht ook hierop geen reactie.

De oplossing

Spullen leveren op korte termijn (1 week) en anders betaalde geld € 43,20 terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties