Klacht Modeltreincenter.nl: He bedrijf stort mijn geld niet terug voor een betaalde starterset die zij niet kunnen leveren.

Klachtnummer
# 534217
Gebruiker
Gebruiker1619172684
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eind juli 2020 heb ik een starterset LGB70502 BrancheLine Train bij jullie besteld en betaald: ordernummer MTC 05746. Deze zou geleverd worden in het laatste kwartaal van 2020. Begin december 2020 heb ik jullie gebeld of de order nog uitstond en dat hebben jullie bevestigd. Op donderdag 4 maart 2021 heb ik jullie gebeld met de vraag hoe het met mijn order zat. Dan konden jullie niet direct uitzoeken, maar ik zou daar de volgende week over gemaild worden. Dat hebben jullie niet gedaan, zodat ik donderdag 18 maart 2021 maart weer eens gebeld heb. Degene aan de telefoon heeft de order opgezocht in het systeem, maar zijn collega ging hierover. Hij zou de order uitprinten en aan zijn collega geven. Ik zou daarover uiterlijk 19 maart 2021 gemaild worden, maar dat is weer niet gebeurd. Toen maar weer gebeld, maar er werd niet opgenomen en vervolgens via de website een mail gestuurd. Op 22 maart 2021 is hierop door jullie gereageerd dat de levertijd nog wel even kan duren en is mij een een ander aanbod gedaan. Dezelfde dag heb ik geantwoord dat ik niet op dat aanbod inging, ook niet toen de bijbetaling bij dat andere aanbod door jullie verlaagd werd. Ik heb toen aangegeven mijn geld weer terug te willen krijgen. Daarna niets meer gehoord. Ook geen reactie op mijn mail van 6 april 2021 met het verzoek mijn geld terug te storten. Op 23 april gebeld, maar er werd niet opgenomen, zodat ik nu deze klacht indien.

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk mijn betaalde besrag erugsorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Modeltreincenter.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Modeltreincenter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen