Opgelost door Modern.nl: 7 april 2014 levering koelkast Samsung

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56453
Gebruiker
Genc
Datum
2 reacties

Details

De klacht

7 april 2014 heb ik melding gemaakt dat de koelkast niet naar behoren werkt.
De koelkast laat een hard geluid horen en dit gaat continu door. Volgens de bezorger kon de koelkast na 4 uur op het stroomnet worden aangesloten. Volgens Samsung zou dit pas mogen na 24 a 48 uur.

Het geluid van de koelkast is goed te horen. Je merkt dat de koelkast heel erg aanwezig is. Terwijl je zou verwachten dat een nieuwe (dure) koelkast vrij geruisloos te werk zou gaan.

De oplossing

Een nieuwe koelkast of geld terug. Herroepingsrecht.

2 reacties

  1. Auteur
    Modern.nl
    Datum
    Geachte heer,Wij hebben inmiddels een afspraak met u ingepland dat wij bij u langskomen.
    Wij gaan ervan uit dat het probleem verholpen gaat worden dan wel een passende oplossing geboden gaat worden.
    U kunt ons bereiken via webcare@onlineshopping.nlMet vriendelijke groeten,
    Team Modern
  2. Auteur
    Genc
    Datum
    Na mijn klacht is snel actie ondernomen door modern.nl
    Monteur langsgekomen om te beoordelen of koelkast gerepareerd kon worden. Hij kwam ook tot de conclusie dat de koelkast niet naar behorende functioneerde. Oplossing: nieuwe koelkast gekregen. Afhandeling is prima verlopen. Een pluim hiervoor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Genc
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Modern.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen