Klacht Modern.nl: beeldscherm is kapot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 283113
Gebruiker
N. de Gier
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Het beeldscherm van mijn HP Pavilion laptop knippert voortdurend en laatst viel hij zelfs een dag geheel uit.

Gewenste oplossing

Reparatie of vervanging
Geboden oplossing
Geen enkele reactie van Modern.nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    N. de Gier
    Datum
    De laptop is nog geen 3 jaar oud en een beeldscherm zou toch langer mee moeten gaan.

  2. Auteur
    N. de Gier
    Datum
  3. Auteur
    N. de Gier
    Datum
    Mogelijk is de videokaart kapot want een externe beeldscherm werkt ook niet.
  4. Auteur
    N. de Gier
    Datum
    Van Saartje leerde ik dat: "Het Europees consumentenrecht staat niet toe dat een winkelier een vergoeding mag vragen aan een consument voor reparatie van een defect product binnen de economische levensduur. De juridische rechtvaardiging dat je moet bijbetalen voor verwachten langere levensduur heeft het Europees hof een halt toe geroepen Europese richtlijn (1999/44/EG)de winkelier mag op geen enkele manier geld vragen."
    Modern vraagt mij echter (nog) geen geld want ze reageren geheel niet.
  5. Auteur
    N. de Gier
    Datum
    Nog geen reactie. Ik begin ernstig te betwijfelen of ze wel aangesloten zijn bij klachtenkompas.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Modern.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen