Opgelost door Modern.nl: Betaal extra voor garantie en als het stuk gaat dan mag jij zelf laten repareren.
Details
Klacht
In maart 2010 heb ik via modern.nl een koelkast gekocht. Bij de aankoop heb ik een bedrag van € 109,95 betaald voor een extra garantie van 3 jaar. Nu is mijn koelkast stuk. En daarom heb ik contact opgenomen met de klantenservice van modern.nl. Ik heb de situatie voorgelegd en volgens de medewerker is mijn garantie MISSCHIEN vervallen omdat zij failliet zijn gegaan. Zodra ik mijn factuur zal opsturen, zouden zij kijken of ik nog garantie had. Dit onderzoek zal volgens hem een aantal weken in beslag nemen. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat wij de koelkast niet zo lang konden missen, omdat wij een tweeling hebben van anderhalf maanden. En zijn advies was dat ik de koelkast zelf moest laten repareren en achteraf kijken of dat wel van hun haalbaar is. Voor het einde van het gesprek heb ik aan de medewerker van modern.nl mijn ontevredenheid kenbaar gemaakt en bovendien vertelde ik hem dat ik deze op de consumentenbond.nl neer zou zetten. Hij vond dit goed! Dus vandaar dit schrijven...Gewenste oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.