Opgelost door Modern.nl: extra betaling

Saartje

Een TV van Modern.nl gaat na 3jr en 9mnd kapot na veel getouwtrek toch kosteloos gerepareerd omdat de wet hier in voorziet5 jaar garantie , Modern.nl meent €100 te mogen rekenen omdat mijn TV wellicht een langere levensduur heeft door deze reparatie volgens het quelle arrest is niet geen plicht van de consument maar daar trekt Modern zich niets van aan.gratis repareren is gratis zonder bijkomende kosten, modern vind van niet
Dus is Modern geen aanrader deze webwinkel is hardnekkig en houd voet bij stuk ik wentbij tot de ggeschillencommissie. Mw v/d Linden

Ik zou willen dat mijn TV kosteloos gerepareerd wordt en geen enkele bijbetaling, in de wettelijk garantie kapot mag geen kosten voor de consument opleveren ook niet als door de reparatie het product eventueel langer mee zou gaan, ik heb niet om een TV gevraagd die met 3jr en 9mnd kapot gaat, en zit nu al vanaf eind oktober zonder mijn Sony Bravia TV.

Saartje
    Vanmorgen 5 Februari een mail ontvangen van Modern.nl Mireille, in antwoord op mijn mail van 4 Februari waarin ik aangaf dat het Europese hof van Justitie een Quelle arrest heeft waar in staat, ik citeer,...HET EUROPEES CONSUMENTENRECHT STAAT NIET TOE DATEEN WINKELIER EEN VERGOEDING MAG VRAGEN VAN EEN CONSUMENT VOOR REPARATIE OF VERVANGING VAN EEN DEFECT PRODUCT.DAT BLIJK UIT EEN QUELLE ARRES VAN HET EUROPEES HOF VAN JUSTITIE. Ondanks deze klare taal houd Modern vol dit WEL te mogen doen .
    Saartje
    Bericht van Thuiswinkel.org het quelle arres wordt alleen toegepast tijdens de twee jaar fabrieks garantie niet op de economische levensduur volgens Thuiswinkel.org geeft de Consumentenbond foutieve informatie volgens Consumentenbond heeft het quelle arrest invloed op non conformiteit defect buiten de fabrieks garantie en binnen de economische levensduur voor TV 5 jaar word ik nu onnodig ontmoedigd door Thuiswinkel.org? Het wordt er niet leuker op wel spannender ik gok op het oordeel Consum.Bond
    Modern.nl
    Geachte mevrouw van der LInden,

Dank voor uw review. Uw klacht is reeds in behandeling bij onze klantenservice. Zij hebben u een redelijk voorstel gedaan. Mocht u hier nog verder op willen reageren, dan mag dat in reactie op de laatste mail. Uw bericht komt dan bij de juiste afdeling terecht waar deze al in behandeling is.

Klantenservice Modern.nl
    Saartje
    Volgens de mail van Thuiswinkel.org is de reparatie kosteloos, en claimt u die €100 voor kans op een langere levensduur, op mijn product is beloofd een minimale levensduur van 5 jr mijn product is in gebreken gebleven, binnen de economische levensduur verwachting. Ik betaal niet bij voor langere levensduur.
    Saartje
    Mijn brief voor de geschillencommissie inclusief de dossiers liggen klaar om woensdag aanstaande . Verzonden te worden. Mijn gezondheid laat dit tergende geleuter niet toe. Als u ...Modern...claimt 100 euro voor levensduur verlenging te mogen rekenen wil ik dit op Schrift
    Saartje
    Het Europees consumentenrecht staat niet toe dat een winkelier een vergoeding mag vragen aan een consument voor reparatie van een defect product binnen de economische levensduur. De juridische rechtvaardiging dat je moet bijbetalen voor verwachten langere levensduur heeft het Europees hof een halt toe geroepen Europese richtlijn (1999/44/EG)de winkelier mag op geen enkele manier geld vragen. Modern doet het toch, echte Harderwijkers
    Saartje
    Vandaag contact gehad met iemand op Facebook met soort gelijke klacht, de TV kwam bij MEDIAMARKT vandaan alles is keurig opgelost TV van 4jr en 2 mnd gemaakt en geen bijbetaling voor economische levensduur COMPLIMENT MEDIAMARKT dit is klantenbinding IK WAS TOCH GEK dat ik bij Modern.nl heb gekocht ik ga verder met mijn actie op Facebook er zijn ook nog zaken met klantvriendelijkheid.heb hoop bijstand van consumenten
    Saartje
    Mijn facebook pagina wordt overbelast weinig tevreden consumenten van Modern.nl ik zal ze uitdraaien de geschillencommissie zal er blij mee zijn. De starre houdig van Modern is een bekend fenomeen Modern zeker ik ben meer reacties aan het verzamelen een internetwinkel zonder hart.
    Saartje
    Vandaag 11 februari, via Facebook een melding gehad over BCC de TV van 3jr en 4mnd geheel kosteloos gerepareerd en geen bijbetaling voor verlenging economische levensduur. Dat zijn dan toch de betere zaken want Modern.nl blijf volhouden dat ze mij €100 in rekening brengen voor de verwachte langere levensduur, ik heb nog wel mijn tweede TV bij Modern gekocht, o wat heb ik daar spijt van, voor mij nooit meer Modern.nl
    Saartje
    Na veel getouwtrek is vanmorgen mijn TV alsnog kosteloos gerepareerd. Blij en met een goed gevoel, zeg ik tegen Modern.nl....
    Geweldig jullie hebben getoond wat klantenbinding is, niet willens en wetens op je strepen blijven staan, maar laat je hart spreken.
    Bedankt, deze kwestie is gesloten.
    Saartje
    Veel gedoe geweest, uiteindelijk kwam de oplossing, net had Moden.nl gesierd als het wat soepeler was gelopen. Maar ik en nu tevreden mijn inspanning is beloond.