Klacht Modern.nl: Wasmachine defect, lagers kapot

Klachtnummer
# 31368
Gebruiker
remiroy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee en half jaar na aanschaf van de wasmachine is deze defect. De lagers zijn kapot. Bij melding bij modern.nl geeft men aan dat dit veel te snel is en dat dit niet mag gebeuren. Echter men stuurt ons door naar de fabrikant. Bij hen moeten we de wasmachine laten repareren (op eigen kosten). Daarna kunnen wij deze factuur samen met de aankoopbon opsturen naar modern.nl en gaat men kijken of men uit coulance de kosten of een deel ervan willen betalen.

De oplossing

Ik verwacht van de leverancier (modern.nl) dat men de wasmachine kosteloos repareert. Immers zij hebben de wasmachine geleverd en zijn verantwoordelijk voor het leveren van een deugdelijke machine. En ons niet doorsturen naar de fabrikant.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Modern.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen