Klacht Moerstaal.nl: teveel geld afgeschreven en krijg geen reactie op mails

Klachtnummer
# 26131
Gebruiker
arend
Datum
0 reacties

Details

De klacht

10 juli 2012 heb k (tot juli 2013) betaald maar in febr 2013 word weer afgeschreven , onterecht dus heb ik terug geboekt, vanaf die tijd is mijn account geblokkeerd en reageren ze niet meer op mails 1 keer heb ik een mailtje gekregen waarin stond als u betaald word uw account gedeblokkerd als u een afschrift mailt maar ik heb betaald nu wil ik niet langer abonee zijn maar ze reageren gewoon niet en kan ook niet bij mijn mailbox homepage, ed

De oplossing

deblokkeren van mijn site en mailbox reactiveren en betaalde site opzeggen en terug naar gratis site, dus zou van mijn contract afwillen en terug naar gratis product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Moerstaal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Moerstaal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen