Klacht Mojo: klacht over concert Fleetwood Mac 26 oktober 2013

PJ

Concert fleetwood Mac start ruim 2 uur te laat.

Op 26 oktober 2013 waren wij ruim op tijd aanwezig om het concert van fleetwood mac bij te wonen in de ziggo dome. Het concert zou om 20:00 uur starten. Om 20:30 uur werd er aangekondigd dat het nog 15 minuten zou duren voor het concert zou aanvangen. Het werd 21:00 uur voordat er een nieuwe mededeling kwam dat er vanuit Utrecht onderdelen moesten komen en dat dit nog minimaal 40 minuten ging duren.
Hierop zijn wij ons gaan melden bij de medewerker van Mojo beneden in de hal en wij hebben aangegeven dat wij dit niet acceptabel vonden. Het was voor ons dan niet meer mogelijk om thuis te komen, bovendien kan mijn vrouw dit niet volhouden (handicap). De dame ter plaatse heeft aangegeven dat ik de kosten bij Mojo kon terugvragen via mail/brief. Hierna hebben wij tot onze spijt het concert moeten verlaten en zijn naar huis vertrokken.
Inmiddels ben ik verschillende mails verder en weigerd Mojo mij tegemoet te komen.

De teruggave van de kosten voor de tickets en vergoeding van de gemaakte reiskosten.

Wij vinden dat Mojo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mojo?