Klacht Mojo: klacht over concert Fleetwood Mac 26 oktober 2013

Klachtnummer
# 59242
Gebruiker
PJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Concert fleetwood Mac start ruim 2 uur te laat.

Op 26 oktober 2013 waren wij ruim op tijd aanwezig om het concert van fleetwood mac bij te wonen in de ziggo dome. Het concert zou om 20:00 uur starten. Om 20:30 uur werd er aangekondigd dat het nog 15 minuten zou duren voor het concert zou aanvangen. Het werd 21:00 uur voordat er een nieuwe mededeling kwam dat er vanuit Utrecht onderdelen moesten komen en dat dit nog minimaal 40 minuten ging duren.
Hierop zijn wij ons gaan melden bij de medewerker van Mojo beneden in de hal en wij hebben aangegeven dat wij dit niet acceptabel vonden. Het was voor ons dan niet meer mogelijk om thuis te komen, bovendien kan mijn vrouw dit niet volhouden (handicap). De dame ter plaatse heeft aangegeven dat ik de kosten bij Mojo kon terugvragen via mail/brief. Hierna hebben wij tot onze spijt het concert moeten verlaten en zijn naar huis vertrokken.
Inmiddels ben ik verschillende mails verder en weigerd Mojo mij tegemoet te komen.

De oplossing

De teruggave van de kosten voor de tickets en vergoeding van de gemaakte reiskosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mojo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mojo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen