Klacht MOKU: Geen gehoor en wel betaald maar geen schoenen

Klachtnummer
# 594064
Gebruiker
RodeZand#412
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Schoenen besteld via de site van moku. Stond op website binnen 3 werkdagen bezorgd. Na een week eindelijk track en tracé code gekregen. Week geleden zou het zijn bezorgd via dhl maar er is niks bezorgd. Onderzoek bij dhl gestart en uitslag zou het bedrijf mij zelf geven maar laat weer opzich wachten. Op mailtjes krijg ik bijna nooit gehoor en heb wel betaald.

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn schoenen geleverd worden. Graag zo snel mogelijk en een verklaring voor het niet reageren en niet leveren van mijn schoenen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MOKU hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MOKU?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen